Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İzmir

Valilikler

T.C. Çeşme Kaymakamlığı
T.C. Çeşme Kaymakamlığı
T.C. Çeşme Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • ÇEŞME
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
18
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kurumsal Kimlik
  • ÇEŞME
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

Asayiş ve Güvenlik Durumları

J) ASAYİŞ VE GÜVENLİK DURUMU ASAYİŞ OLAYLARI

 
ÇEŞME İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
 
Genel Durum
 
İlçe Emniyet Müdürlüğü bünyesinde 2 Polis Merkezimiz bulunmaktadır. Bir Polis Merkezi Çeşme Merkezde olup (mıntıkası dahilinde 9 mahalle bulunmaktadır);  diğeri Ilıca Mahallesinde (mıntıkası dahilinde 7 mahalle bulunmaktadır) olup, Çeşme'de bulunan hizmet binasında; İlçe Emniyet Müdürü Makamı, Müdür Yardımcısı Makamı, Personel-Eğitim-Sosyal Hizmetler-İdari İşler-Strateji Geliştirme-Belge Yönetimi- Silah ve Patlayıcı Mad.-Koordinasyon Harekat- Güvenlik-Terörle Mücadele-Muhabere ve Elektronik-Bilgi Teknolojileri-Lojistik Büro Amirlikleri; hizmet binasının yan tarafında Trafik ve Pasaport Büro Amirlikleri hizmet vermekte olup, Ilıca Mahallesinde üzerinde Ilıca Polis Lojmanlarının birinci katında Devriye Ekipler-Genel Bilgi Toplama-Çocuk-Koruma-Olay Yeri İnceleme ile Bomba İmha ve İnceleme Büro Amirlikleri hizmet vermektedir.Çeşme İlçe Emniyet Müdürlüğü bünyesinde faaliyet göstermekte iken 28.04.2016 tarihli Valilik Makamı Olur’una istinaden Deniz Büro Amirliği 27.05.2016 tarihi itibari ile kapatılmış olup kendi başına Deniz Limanı Şube Müdürlüğüne dönüştürülmüştür.

Polis Teşkilatının Personel ve Araç-Gereç Mevcutları, Yeterlilik Durumu ve Belli Başlı Sorunları
İlçe Emniyet Müdürlüğü kadrosunda 1 İlçe Emniyet Müdürü, 1 Emniyet Müdür Yardımcısı, 6 Komiser Yardımcısı, 4 Başpolis Memuru, 159 Polis Memuru olmak üzere toplam; 171 personel görev yapmaktadır. İlçenin durumu itibari ile personel yetersiz olduğundan turizm sezonunda İzmir İl Emniyet Müdürlüğü kadrosundan geçici takviye personel gelmektedir. Sorumluluk alanının genişlemesi ve asayiş hizmetlerinde daha etkin ve verimli olunabilmesi için kadrolu personel sayısının artırılması gerekmektedir.
İlçe Emniyet Müdürlüğümüzde halen 31 binek araç (15 resmi-16 sivil), 1 transit minibüs (sivil), 11 motor/motosiklet (8 resmi-3 sivil) bulunmaktadır. Polis sorumluluk bölgesinin geniş ve dağınık bir yapıya sahip olmasından dolayı meydana gelebilecek asayiş olaylarının önlenmesi bakımından mevcut araç sayısı yetersiz kalmaktadır.
 
Lojman ve Hizmet Binaları Durumu
 
İlçe Emniyet Müdürlüğü Ilıca Mahallesi 5123 sokak No:38 sayılı yerde hizmet vermekte iken 14/05/2013 tarihinden itibaren Musalla Mahallesi 1016 sokak No:2’de hizmet vermeye başlamıştır. Eski hizmet binasında yukarıda belirtilen bürolar hizmete devam etmektedir. Tüm birimlerin bir araya toplanması ve hizmetin etkin ve verimli şekilde yapılması için yeni bir hizmet binasına ihtiyaç duyulmaktadır.Görevli personelin konut ihtiyacını karşılamak üzere Ilıca hizmet binasının 2.- 3.- 4. katlarındaki toplam 12 daire, Boyalık mevkiinde  27 adet lojman olmak üzere, toplam 39 Polis lojmanı bulunmaktadır. Personel sayısına göre lojman yetersiz kalmakta olup, lojman ihtiyacı bulunmaktadır. Çeşme'nin turizm yeri olması nedeni ile kiralar yüksek olduğundan personel maddi yönden zorlanmakta ve atama talebinde bulunmaktadır. Yeni hizmet binası, lojman ve personel ihtiyacı bulunmaktadır.
 
ÇEŞME İLÇE JANDARMA KOMUTANLIĞI
 
Genel Durum
 
İlçe Jandarma Komutanlığı; 2007 yılında taşındığı 16 Eylül Mahallesindeki hizmet binasında faaliyetine devam etmektedir. İlçe Jandarma Komutanlığına bağlı; Merkez, Alaçatı, Ildır olmak üzere 3 adet karakol komutanlığı mevcuttur.
  
Jandarma Teşkilatının Personel ve Araç-Gereç Mevcutları, Yeterlilik Durumu ve Belli Başlı Sorunları
 
            Çeşme İlçe Jandarma Komutanlığında; 2 subay, 16 astsubay, 14 uzman jandarma, 37 erbaş ve er mevcut olup, 11 araç mevcuttur. Personel, araç ve gereç yeterlidir.
 
  Lojman ve Hizmet Binaları Durumu
 
 Çeşme İlçe Jandarma Komutanlığı’nın; Merkez, Alaçatı, Ildır ve İlçe Jandarma Komutanlığında 1’er adet olmak üzere toplam 4 hizmet binası mevcut olup yeterlidir. Toplam 14 adet lojmanı bulunmaktadır.         
 
K)- ÖNEMLİ SORUNLAR VE TALEPLER
 
1- Kültür Turizmi Koruma ve Gelişim bölgesi ilan edilen alanlarda (Altınkum, Paşalimanı, Şifne, Reisdere, Alaçatı, Alaçatı-Çakabey, Yumrukoy, Güvercinlik ve Mersinkoyu) planlama çalışmaları tamamlanarak, yatırımlara tahsis edilmelidir.
 
2-İlçe merkezinde konut sıkıntısı hat safhadadır. Şehir merkezinde
konut sıkıntısının ana nedeni merkezin yarısından fazlasının SİT sahası dahilinde olmasıdır. TOKİ evlerinin yapılması bu konudaki sorunun çözülmesine de katkı sağlayacaktır.İlçemizde dar ve orta gelir grubunda yer alan vatandaşlar ile yoksulların konut ihtiyacını karşılamak üzere Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı tarafından yapılacak proje çerçevesinde 01.07.2013-20.09.2013 tarihleri arasında Kaymakamlığımız bünyesinde oluşturulan büro tarafından talep toplama iş ve işlemleri gerçekleştirilmiştir.T.C. Başbakanlık Toplu Konut İdaresi tarafınca Çeşme İlçesi Reisdere Mahallesinde yapılması planlanan konut ihaleleri; 1. Etap 550 konut için 22 Nisan 2014, 2. Etap 603 konut için 28 Nisan 2014 tarihinde gerçekleştirilmiş, inşaat çalışmaları devam etmektedir.
 
3-İlçemizde turizm sezonu 2 ay gibi kısa bir süre ile sınırlıdır. Turizm sezonunu uzatmak için alternatif turizm, özellikle de termal turizm desteklenmelidir.Termal Kür Merkezi yapım işi hızlandırılmalıdır.
 
4- Kongre merkezi yapılması ilçede başlayan kongre turizmine destek sağlayacaktır.
 
5- Eritrai ve Bağlar arası bölgesinde kazı ve restorasyon çalışmaları devam etmektedir. Kazı çalışmalarının uzun sürmesi çevrede rahatsızlıklara yol açtığından, çalışmalar kaynak yönünden desteklenerek hızlandırılmalı ve tamamlanması sağlanmalıdır.
 
 
                              
 
 
6- Çeşmede eski yapıların restorasyonu sağlanmalıdır.Eski Çeşmeköy ve Alaçatı Sarnıç restorasyon İl Özel İdaresi emlak vergileri payından yapılmak üzere teklif edilmiştir.Özel İdarece ihalesi yapılan Osmanağa Konağının restorasyonu devam etmektedir.
 
 
                           
                                         Osman Ağa Konağı                                                             Osman Ağa Konağı
 
7- Sakız ağacı, zeytincilik ve seracılık faaliyetlerinin desteklenmesi gerekmektedir. Sıcak suyun seralarda kullanılması sağlanarak seracılık geliştirilmelidir.
 
                                            
 
 
 
8- İlçemizde hayırsever Sevgi-Reha AYSAY tarafından yaptırılan 12 derslik ve 4 atölyeden oluşan Sevgi – Reha AYSAY Endüstri Meslek Lisesi 2012-2013 Eğitim Öğretim yılında eğitim öğretime açılmıştır. Çeşme Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi’nin 99 kişi kapasiteli erkek öğrenci yurdu yetersiz kaldığından kapasitesinin 150 kişiye çıkarılması için yeni yurt binası yapımı temel atma töreni 12 Haziran 2013 tarihinde gerçekleştirilmiş, 2014 yılında yurt binası hizmet vermeye başlamıştır.Alaçatı 4199 ada, 1
parselde Hayırsever Özgür GÜRAL ve kardeşleri tarafından yaptırılan 24 derslikli İsmail Güral Ortaokulu’nun binası tamamlanmış, İlçemiz 15 Eylül Mustafa Çapkan Ortaokulu öğrencileri okula taşınmış ve 22.01.2016 tarihinde açılışı yapılmıştır. İlçemiz Dalyan Mahallesinde yapılan 12 derslikli okul binası; Çeşme Anadolu İmam Hatip  Lisesi’nin “lise öğrencilerine” tahsis edilmiş olup, 2015-2016 eğitim öğretim yılının ikinci yarıyılında hizmete girmesi planlanmaktadır.Mevcut Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde; İmam Hatip Ortaokulu “bağımsız ortaokul” olarak eğitime devam etmesi için gerekli işlemler başlatılmıştır.  
                                        
9- Lojman ve Hizmet Binalarının Durumu
 
        Kaymakamlığımız geçici olarak Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü binasında hizmet vermekte olup, eski hükümet konağın fay hattı üzerinde olması nedeniyle bina yıkılmıştır ve yeni hizmet binasının yapılması gerekmektedir. Bu nedenle; İlçemiz 16 Eylül Mahallesi Ayasaranda Mevkii’nde bulunan mülkiyeti Maliye Hazinesi olan 22 H III pafta, 7485 ada 1 parsel, 4.190 metrekare yüzölçümlü alana genel bütçeden tahsis edilecek ödenekle yeni Hükümet Konağı yapılması Valiliğimizce uygun görülmüş olup, Hükümet Konağı yapılmak üzere  22 H III pafta, 7485 ada 1 parseldeki taşınmaz; İçişleri Bakanlığına tahsis edilmiş ve Kaymakamlığımızca da teslim alınmıştır.İlçemize yeni Hükümet Konağı yapılmasına ilişkin işlemler devam etmektedir.
 
İlçe Emniyet Müdürlüğümüzün hizmet binası, lojman ve personel ihtiyacı bulunmaktadır.
 
10- Hayvan barınaklarının sayısının ve var olan barınağın kapasitesinin arttırılması gerekmektedir.
 
11- Turizmin geliştirilmesi ve sorunların etkin şekilde çözülmesi için Turizm ve Çevre Birimlerinin kurulması gerekmektedir.
 
12- İlçemizdeki gürültü sorununun çözümü için; yerleşim alanlarına uzak bir alan tahsis edilerek, eğlence mekanlarının bu alana taşınmaları sağlanmalıdır.
 
13- Potamaki mevkii Germiyan plajı batı tarafı kitesurf alanı ilan edilmiştir.
 
14- Olimpik ya da yarı olimpik yüzme havuzu yapılmalıdır.
 
15- Yerli ve yabancı turist sayısını arttırmak için Çeşme havaalanı projesinin bitirilmesi gerekmektedir.
 
16- İlçemizde belirlenen dalış noktalarından birine sualtı turizmine katkı sağlayacağı aşikar Efes Antik Kenti birebir örneğinin batırılması projesi Kaymakamlığımız, İzmir Deniz Ticaret Odası ve Ege Üniversitesi Sualtı Uygulama Ve Araştırma Merkezi Müdürlüğünce birlikte hazırlanmıştır.Finansal desteğin sağlanması ile proje hayata geçirilecektir.
                                                                                             
Arz ederim.25.07.2016
 
Mustafa ERKAYIRAN
   Çeşme Kaymakamı
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Çeşme Belediyesi
  • İzmir Valiliği
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
İsmet İnönü Mahallesi 2122 Sokak No:18 Çeşme/İZMİR
232 712 68 41
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız